Kontrakt

Her på siden kan du læse om, hvordan vi indgår kontrakt når du modtager et barn fra Herning kommune.

Når I modtager et plejebarn fra os, så indgås der et kontraktforhold mellem jer som plejefamilie og Herning Kommune.

Det er administrationen ved Herning Kommune, der udarbejder kontrakten. De aftaler der indgås med Herning Kommune og jer som plejefamilie vil fremgå deraf.

Hvis der er behov for kontakt til administrationen vedrørende kontrakten eller tillægsbevilling der ligger uden for omkostningsbeløbet kan de kontaktes på ansogninger.plejefamilie@herning.dk
Postkassen bliver gennemgået en gang pr. uge.

Familieplejekontrakten er jeres ansættelsesdokument. Det er derfor vigtigt, at den er udfyldt helt i overensstemmelse med de indgående aftaler mellem Herning kommune og jer.

Kontrakten kan blandt andet indeholde aftaler om:

  • Vederlag.
  • Vederlagsnedsættelse - eksempelvis i forbindelse med skolestart eller efterskoleophold.
  • Økonomiske tilskud - eksempelvis et indskrivningsbeløb.
  • Afvikling af ferie.
  • Aflastning.
  • Kørsel med barnet.
  • Hvem, der tager over, hvis vederlagsmodtageren bliver syg.

Kontaktinfo

Erling Skjøtt Bro
Fagkoordinator Familieplejen
Tlf.: 40251908
Send e-mail til erling.bro@herning.dk

Hanne Trier Josefsen
Teamleder HUSet
Tlf.: 4016 3898
Send e-mail til hanne.josefsen@herning.dk

 

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

 

Kontaktinfo

Familiepleje- konsulenter

Anet Ehlert
Tlf.: 21625042
Send e-mail til Anet

Pia Kure
Tlf.: 40163824
Send e-mail til Pia 

Helle Skinnerup
Tlf.: 30578654
Send e-mail til Helle 

Thomas Bøje Nielsen
Tlf.: 24453945
Send e-mail til Thomas

Hanne Marie Villadsen
Tlf.: 22405248
Send e-mail til Hanne

Johanne Marie Grydholt
Tlf.: 20744660
Send e-mail til Johanne

Læs mere om sikker mail